missfinea

Direktlänk till inlägg 21 juli 2014

Stockholm i mitt hjärta!

Av Filippa Kvarnström - 21 juli 2014 23:01

Heeej! Idag har jag haft en super kul dag i Stockholm! Vi började med en tur i gamla stan och spanade in E-types restaurang #aifur . Tyvärr var den inte öppen. Efter att ha kollat på slottet blev det shopping på #Hollister . Mycket bra rea! Vid lunchtid besökte vi min vän Alvas favoritresturang i Stockholm, #KohPhangan . Jag åt en jätte god Pat thai! Coolt ställe.
Efter promenad i Humlegården var det äntligen dags för dagens höjdpunkt, Gröna Lund!!!! Såååå kul vi hade!!!
Efter en lång, men rolig dag har jag nu kraschat i sängen och ska ladda för nya äventyr imorgon. Sov gott alla fina! Kram! :)

[Bild]

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Filippa Kvarnström - 20 december 2014 14:13


Hej igen! Igår var det julavslutning på min skola. Och jag hade en röd/vinröd tröja med ett par svarta jeans till, på mig ;) Kommentera hjärna vad ni ska göra på julen! ...

Av Filippa Kvarnström - 6 december 2014 09:44

Hej! Jag har inte bloggar på ett tag nu... Men nu är jag här med ett nytt inlägg. Min katt ( Charly ) hon har blivit mycket större än sist! Kommer bild:) Här är hon liten... Och här är hon nu :) Ja det här var bara en liten uppdatering. Jag kom...

Av Filippa Kvarnström - 6 december 2014 09:36

Hej! Jag har in

Av Filippa Kvarnström - 19 september 2014 13:52

Heej! Nu precis har jag kommit hem ifrån skolan. Vi har haft skoljoggen idgag. Jag tycker att det är en jätte bra grej, för då hjälper man ju dem som behöver hjälp! Vår skola skickade i år pengarna till cancer fonden. Kommentera om vad ni tycker om s...

:)

Av Filippa Kvarnström - 13 september 2014 17:09

Förlåt för att jag inte har varit så aktiv på några dagar! Men nu är jag nog igång igen :D Jag har börjat i fotboll och det är jätte kul! ...

Presentation


Heej! Välkomna till min lilla blog:) Jag hoppas att just du kommer dela och gilla min blogg!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards