missfinea

Alla inlägg under juli 2014

Av Filippa Kvarnström - 30 juli 2014 23:13

Diggiloo diggiley! Idag har jag varit på Diggiloo det var jätte kul! Det fanns en hopp Borg och en hopp spring bana. Innan allt började så underhöll Nassim barnen. :)

När det var paus så började det spöregna så vi fick ta på oss pick nick fliten! Haha!!

Innan så var vi på kungsmässan! Så det kommer en haul video på det imorgon på mitt konto på VideofyMe.

@filippakv heter jag där ;)

Av Filippa Kvarnström - 28 juli 2014 23:16

Heej! Idag började jag med att gå ut med en hund som heter Timba:)

Och sen så gick jag till stranden och badade. Efter en skön cykeltur hem så väntade jag på min moster som kom från #Oskarshamn . Nu efter ett skönt kvällsdopp så sitter jag och kollar på Johan Glans på tv.

Kram :D

Av Filippa Kvarnström - 26 juli 2014 11:36

Hej! Idag ska är jag på stranden! :D Men sen ikväll ska deg bli åska så då ska jag nog bara vara hemma. Om ni inte häller har något att göra ikväll så kan ni gärna skicka bilder till mig på instagram ;)

Varma kramar! :D

Av Filippa Kvarnström - 24 juli 2014 19:27

Hej! Igår sa jag hejdå till Stockholm! Det tog 6 timmar hem, och vi var framme vid 23:00. Och idag var vi på stranden tills kl 15:30. Sååååå härligt i vattnet! Det var 23-24 grader.

Av Filippa Kvarnström - 23 juli 2014 22:17

Hej! Jag ville bara informera er om vad jag heter på andra ställen T.ex Instagram :)

VideofyMe: filippakv
Instagram: missfinea

Och så har jag nu skapat en mail som ni kan maila till mig om ni har några ide'er på hur min blogg skulle kunna bli ännu bättre! ;)

Mail: missfinea@outlook.com

Kram!

Av Filippa Kvarnström - 22 juli 2014 22:57

Hejsan! Idag har jag åkt båt ut till en ö, den hette #Grinda. Jättefint i Stockholms skärgård!! Vi solade och badade i några timmar. Vid 15:00 så skulle vi åka båten hem. Sen på kvällen så åkte vi till #Rösjön, och där grillade vi och hade det kul med Veronica och Pär! Kram!!

Av Filippa Kvarnström - 21 juli 2014 23:01

Heeej! Idag har jag haft en super kul dag i Stockholm! Vi började med en tur i gamla stan och spanade in E-types restaurang #aifur . Tyvärr var den inte öppen. Efter att ha kollat på slottet blev det shopping på #Hollister . Mycket bra rea! Vid lunchtid besökte vi min vän Alvas favoritresturang i Stockholm, #KohPhangan . Jag åt en jätte god Pat thai! Coolt ställe.
Efter promenad i Humlegården var det äntligen dags för dagens höjdpunkt, Gröna Lund!!!! Såååå kul vi hade!!!
Efter en lång, men rolig dag har jag nu kraschat i sängen och ska ladda för nya äventyr imorgon. Sov gott alla fina! Kram! :)

[Bild]

Av Filippa Kvarnström - 20 juli 2014 23:24

Sorry för att jag inte har uppdaterat men jag har inte kunnat blogga på några timmar. Men nu är jag här och har varit här sen klockan 15:00! Så hoppas det var okej! Kram:)

Presentation


Heej! Välkomna till min lilla blog:) Jag hoppas att just du kommer dela och gilla min blogg!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards